Daca vrei sa slabesti, cu siguranta deja ai grija la alimentele pe care le consumi. Chiar daca acest lucru te ajuta, nu este suficient! Noi te vom invata cum sa iti calculezi caloriile pe care le consumi zilnic pentru a putea pierde mai repede din greutate!

 

De cate calorii avem nevoie?

Pentru a-si pastra greutatea, orice femeie trebuie sa se rezume la ingerarea a 2.000 de calorii pe zi. Pentru a slabi insa, este nevoie de un aport mai mic, chiar si cu 10%-15%, dar nu mai mic de 1.500 de calorii in fiecare zi. Pentru barbati, numarul zilnic al caloriilor este de 2.500 in cazul in care nu isi doresc sa slabeasca, si minim 2.000 in cazul in care vor sa scape de cateva kilograme!

 

Noteaza-ti tot ce mananci

Atunci cand mananci ceva, orice ar fi, noteaza-ti intr-un carnetel pentru a nu uita mai tarziu. Este bine sa stii si ce cantitate ai consumat, pentru a-ti fi mai usor sa-ti calculezi caloriile la sfarsitul zilei.

 

Lista cu caloriile

Descarca lista caloriilor pentru alimentele pe care le consumi:

 

Citeste eticheta

De fiecare data cand achizitionezi produse din supermarket, nu uita sa citesti eticheta, deoarece vei gasi acolo si numarul caloriilor per suta de grame de produs. Mare atentie la dulciuri, care sunt foarte calorice si care nu iti tin de foame.